sobota 24. října 2015

hello autumn

"Ne, prosím pojď zpět zamnou, slez z té duhy Unicorne pojď ke mě!"...Dál už si ten sen nějak nepamatuju. Vím jen ,že jsem rychle otevřela oči, které jsem ještě rychleji zavřela, díky ostrým paprskům (myslela jsem si) ranního slunce procházejícího přes žaluzie do mého pokoje. Ranní slunce to určitě nebylo, protože jakmile jsem se odvážila podívat na hodinky bylo za deset minut dvanáct. "Jo mám ještě 10 minut" - Ne vlastně nemam ani minutu. Dnešek byl ten jediný den kdy jsem se těšila že někam půjdu , někam půjdu fotit. Kdo si zapomněl nabít foťák? Nevyčistil objektiv ? Nepromazal paměťovou kartu? 
Měla jsem dvě hodiny na to všechno najít a zkulturnit se. To první jsem zvládla. To druhé nezvládám bohužel nikdy. Dvě hodiny jsou pryč a já stepuju před Nikčiným barákem a vycházíme vzhůru na hradby krásné Štramberské trůby..



To bych nebyla já, kdybych si nekoupila
další kaktus, tentokrát se jmenuje
tématicky. Představuji vám Ucha.


PRO VÍC ROZKLIKNI




Uchvátil mě také pohled na kostel sv. Kateřiny
a její úchvatná zákoutí.


Nemohla jsem si také odpustit výhled na
takto krásně zabarvený Štramberk.


Který z vás by jel do Štramberku a 
nedal si plněné uši ve své
oblíbené cukrárně ?


Jako při každém výletu na Štramberk 
jsem obdivovala jejich skvělé lampy,
tentokrát i se zajímavým trojitým odrazem.


Cestou jsem narazily i na focení svatebních
fotografií. Proč bych si vyfotil celé 
postavy žejo..


trůba trůba a zase trůba


Za tmy přicházíme a za tmy taky
odcházíme, aneb siluety v akci.


Tam někde slunce zapadá.


Tam někde měsíc vychází.


Jo a to jsem já, která se prostě
nikdy neumí vhodně obléct.



 Doma jsem taky zjistila, že jsem fotila i ve formátu RAW a jsem neskutečně nadšená z toho, jak to celé funguje! Takže pro ty, kteří mají PS a možnost fotit na RAW tak DO IT!

Žádné komentáře:

Okomentovat