pondělí 3. října 2016

5 OBLÍBENOSTÍ

Není ani možný do čeho jsem samu sebe ukecala. Já a kosmetika ? Taky mi to přišlo divný, ale za poslední pulrok jsem si velice oblíbila experimentování s různými druhy make-upů, korektory, řasenkami a podobně. Od rána do večera jsem sjížděla beauty vlogerky a blogerky a snažila se pochopit jak to, že jim to tak jde! Takže pokud nebudu líná, tak by se na blogu mohlo objevit i pár článků týkajících se kosmetiky.
Teď už k samotnému článku! Oblíbenosti ?
Vybrala jsem 5 produktů, se kterými jsem opravdu spokojená a můžu Vám je jen doporučit. Mnoho z Vás je určitě zná, ale pro mě jsou to věci, které jsem si doslova na první pohled zamilovala!





CATRICE CAMOUFLAGE CONCEALER

Jako první tu mám tohoto parádního pomocníka na těžká rána. Každý z nás zažil rána kdy oči skoro neměl a vypadal jako panda.  Pokud se taky takhle budíte tak tento korektor je pro vás jak stvořený. Jeho aplikace je velice jednoduchá díky jeho tekuté konzistenci. Korektor můžete použít, jak na rozjasnění částí obličeje, tak i na nedokonalosti pleti. Jediné mínus je, že strašně ubývá.



DERMACOL WAKE MAKE UP

Konečně přišla řada na jeden z mých oblíbených make-upů který jsem kvůli velkým vedrům nemohla používat. V létě se s nim fakt pracovat nedalo, ani pro pleť to nebylo přínosné. Naopak teď na podzim, kdy už nás vedra míjejí je jako stvořený. Skvěle kryje a zároveň pleť hydratuje. Etiketa sice říká, že má vydržet 24, ale to jsme opravdu nevyzkoušela. Ale když se ráno namaluju a po 10 hodinách ve škole příjdu domů, je pořád vše tak jako ráno, takže opravdová záchrana.




MAYBELLINE MASTER CONTOUR

I já jsem propadla trendu konturování a pudrovým brokerem mi konečný efekt nepřišel dostatečný. Proto jsem si chtěla vyzkoušet i onu instagramem omílanou verzi. Krémové kontury a rozjasňování. Tmavší část jsem si hned zamilovala, s tou se dá opravdu kouzlit. Část na rozjasnění už takový boom nebyl. Příjde mi to jako obyčejný korektor, který odpovídá mému odstínu pleti, takže nic velmi rozjasňujícího.





MAYBELLINE GREAT LASH

Této malé nenápadné řasenky, jsem si začla v poslední době všímat u mnoha slečen. Za prvé na to jak vypadá malince je v ní jako ve většině řasenek 12,5 ml, což mě překvapilo! Samotné balení je skvělé! Je krásně barevně zpracováno a jeho velikost je ideální, vleze se vám i do malé kabelky, když náhodou potřebujete. Na řasách není moc výrazná, právě naopak – řasy přirozené prodlouží a „načerní“. Takže žádné velké žmolky ani nepřirozeně dlouhé řasy.





MAX FACTOR X WILD SHADOW PENCIL

Teď se ještě vrátím k létu, kdy sem tuto tužku využívala více než na podzim, když už se teď tak moc barevně nehodí. Jednoduše jsou to stíny v tužce. Barva je jemně růžová a třpytivá, takže na letní párty jako stvořené. První jsem si myslela, že jsem si z drogérky odnesla rťěnku – takže tužka skončila jako první na rtech, což vůbec nevypadalo špatně.2IN1 ! Příště si asi začnu číst co si kupuju.  Takže také velká spokojenost.




Tohle by bylo pro mé první oblíbenosti všechno a články tohoto typu mě fakt baví, takže je možné, že se do budoucna objeví i další.

xoxotereza

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně používám korektor od Catrice, je to můj oblíbenec. Právě před něolika dny jsem zveřejnila i jeho recenzi, spolu s mým dalším oblíbeným korektorem. Jinak od Dermalu mám ozkoušený makeup 24h Control. Stal se mým oblíbencem a už mám asi 3. balení. Na podzim jsem si oblíbila tmavé a matné rtěnky :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice je opravdu nutnost ! :) Tmave rtenky na podzim jsou skvely oziveni, taky na ne neco chystam :) Jinak na recenzi urcite kouknu! :)

      Vymazat