sobota 27. srpna 2016

Achjo.

Achjo.
Tohle slovo asi vystihuje poslední měsíc mých prázdnin. Ani nevím proč. Je to tím že už celý měsíc se blíží další nekonečně dlouhý rok, nebo si prostě jen pořád dokola na něco stěžuju ? Tímhle bych dokonale mohla zakončit článek. Každý má rád stručný informace,ne ?
Jak to tak o prázdninách bývá, tak se dlouhé večery nudím. Sem tam na mě vykoukne nějaký ten blog co mě zaujme a tak neváhám a přečtu si ho. A přesně tohle bych neměla dělat. Moje předsevzetí ohledně pravidelného psaní blogu nějak nevyšlo a moje blogová kariéra skončila dříve, než stihla začít. A jak tak projíždím dokola všechny již zmiňované blogy tak si říkám jak jsou ti lidí skvělí, že dokážou psát pravidelně články, vymýšlet jiné a jiné náměty a udržet si své věrné čtenáře. V tomhle já dobrá opravdu nejsem, bohužel/bohudík. Článek napíšu jednou za čas, když mám nějaké ty fotky o které bych se chtěla podělit, nebo když už se  zoufale nudím. Dnes je výjimečný den, kdy se tyto dva body sešly. V počítači čeká hned několik fotek o které bych se chtěla podělit  a zároveň už 9 hodin sedím v autě a poslouchám jednu a tu samou písničku dokola .DÁVEJ PLAY.
Začneme tím – pro mě – nejlepším. Ať jedu kamkoliv a mám s sebou foťák  ( což se moc často nestává), tak podvečerní procházka je nutností. Ve dne mi příjde všechno tak nějak stejné, ale večer to už je úplně něco jiného. Všechno je osvíceno pouličními  lampami nebo jemným západem slunce, Všechny objekty házejí neskutečně dlouhé stíny. A taky můj stín je dlouhý a hlavně hubený , což se mi fakt líbí :D.
Budovy. Každá je jiná, ikdyž jsou si velmi podobné. Vždy je fotím. S krásně zbarveným nebem je to fakt heaven.

TEĎ JSEM UŠILA BOUDU SAMA NA SEBE. MELU TADY O KRÁSE BUDOV A PŘITOM MÁM VYFOCENÉ JEN SAMÉ BLBOSTI. :---d









Stánky se suvenýry mě fakt nebaví, ale když se na ulici najde stánek jako je tenhle, to je potom jiná. Jen jsem si možná mohla dříve všimnout cedulky zákaz focení, ale jen možná.


No a tady náš jeden milý nápadník na loďce.



To bych nebyla já abych si neodpustila  focení starších náhodných lidí!



A už jsem vám vyprávěla o tom, jaký jsem narcis?






Tak se tady na tom internetu mějte krásně a nebojte, já zase půl roku nic nepřidám. ~ 

Žádné komentáře:

Okomentovat