sobota 23. ledna 2016

článek nečlánek

I. "Jo dneska už bych mohla napsat nějaký článek, ale nic nového se neudálo"
"Tyhle fotky bych už mohla hodit na blog.. ale není jich moc."
"Napíšu až mě něco pořádného napadne."
"Mě ale pořád nic nenapadá"



II. ... bla bla bla. Každodenní výmluvy tohoto typu zapříčinily moji neaktivitu na blogu. Teď, když už mám fůru času na psaní, tak nemám o čem. Ne že by se nic v posledním měsíci nestalo, jen to asi ani nestojí za zmínku. Nebo se ani nic nestalo? Moje dny vypadají takhle:
 X vzbudím se v 11 hodin X udělám si čaj X kouknu na přátele ( Chandler4life) X jdu spát X
Nic zajímavýho, co ? 
III. Na poličce se mi hromadí plno módních časopisů, ale že by se od toho odvíjel můj šatník se říct nedá. Často v takových časopisech hledám inspiraci na focení. Z propracování některých fotek jsem úplně paf. A výroky módních návrhářů, že se inspirují v architektuře? Páni.Některý věci prostě nikdy nepochopím.
IV. Škola. To je taky zajímavá kapitola. Celkově Ostrava. Člověk si myslí, kolik má času na nafocení pololetní práce, ale pravdou je, že na to má 2 týdny. A téma? - detail lidského těla. "clap clap" lepší téma jste opravdu nemohli vymyslet. Tuhle " část" píšu jenom kvůli tomu, že jako snad z jediné k ní můžu přihodit nějakou fotku. Na druhou stranu jsem zjistila, že mě Ostrava neubíjí tak moc jak jsem si myslela. Každou neděli jsem jezdila na intr se SMUTKEM protože bych přece jen byla radši doma, ve své posteli s wifi která funguje. Potom si uvědomím, že jsou tam lidi, za kterýma se vyplatí jezdit. Se kterýma je mi fajn a můžu si s nimi normálně promluvit. A taky mě začal bavit "afterschool" lajf. Pěkně se projít po stodolní, zavítat do Karolíny, sednout si a prostě vypnout. Rozhodně je to lepší v létě,kdy si můžete sednout do parku aniž by jste za minutu zmrzli, ale i takhle je to fajn.
V. Možná jsem se začala na některé věci dívat hodně jiným úhlem a nezaujatě. Možná je to dobře, možná ne. Já doufám v tu první verzi. Není všechno takový jako se na první pohled zdá. ( Což ví všichni normální lidé kromě tebe Terezo-.-) 
VI. Asi je to docela článek bez pointy, ale někde sem to vypsat musela. - Ne kecám, mám dělat pololetku a nechce se mi, takže jsem radši zapla blog. Mějte se všichni hezky a kašlete na první dojmy. :----)

detailisimo

skvostná Ráchel ve fotokomoře


'némocskvostná' pololetka z typografie


A nakonec nejskvělejší knížka od Mařenky Doležalové





Žádné komentáře:

Okomentovat